Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].
Ilość towarów: 0
Wartość: 0.00 PLN
Złóż zamówienie
  STRONA GŁÓWNA REGULAMIN SKLEPUNASZ DOROBEKJAK KUPOWAĆGWARANCJA, RĘKOJMIA I ZWROT TOWARUKONTAKT
Często zadawane pytania
Fotowoltaika
Fotowoltaiczne latarnie uliczne.
Fotowoltaiczne znaki drogowe.
Biomasa
Wiata samochodowa.
LED
Opał tradycyjny.
Panele fotowoltaiczne
Badania naukowe nowe.
Ładowarka do samochodów elektrycznych stacjonarna.
Akumulatory o bardzo dużej pojemności ( Ah)
Akumulatory
Magazyn energii akumulator
Inwerter hybrydowy 3 fazowy.
 

Pobierz cennik
 


------------------------
Pokaż wszystkie

 

jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

-    Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem ,

     powiadom nas o tym poprzez e-mail: netpb@op.pl lub telefoniczne : 691 – 016 - 111

-    Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru , warto się pospieszyć z zakupem

-    Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka egzemplarzy

-    Duża ilość – mamy wystarczającą ilość produktu , aby obsłużyć wiele zamówień

-    Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami

     drogą email: netpb@op.pl lub telefoniczne : 691 – 016 - 111

-    Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce

-    Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 

 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 

  

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

-    firma kurierska,

-    przesyłka pocztowa

 

 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od formy płatności oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilkudziesięciu do kilkuset złotych.

 

  

Jak zapłacić za zamówienie?

Zapłata następuje na podstawie faktury pro - forma w wysokości i na numer rachunku bankowego na niej umieszczonego. Doręczenie faktury pro – forma , następuje na wskazany przez Klienta w zamówieniu adres e–mail.

Wysyłka towaru , następuje po zaksięgowaniu wpłaty na nasz rachunku bankowym w :

Raiffeisen Bank Polska S. A.

Rachunek numer 54 1750 0012 0000 0000 2711 2668

W przypadku braku wpłaty za doręczoną fakturę pro – forma w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania , złożone zamówienie przestaje wiązać Sprzedającego a umowę sprzedaży uważa się za niezawartą. Na całkowity koszt zamówienia składa się kwota zamówionych w sklepie internetowym towarów oraz koszt dostawy.

 

 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 

 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 

 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej emailem netpb@op.pl

 

 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej emailem netpb@op.pl

 

 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 

 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

 

  

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami drogą elektroniczna na adres netpb@op.pl

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

 

  

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

 
  Logowanie
  Załóż konto
  Przypomnij hasło
 

 

 

 

  Regulamin sklepu
  Czas realizacji zamówienia
  Nasz dorobek
  Forma płatności
  Często zadawane pytania
  Jak kupować
  Gwarancja, rękojmia i zwrot towaru
  Kontakt
 

oze.sklepna5.pl
Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl